Monday, March 3, 2014

[Gosip} Wajah Sebenar Mr. R Kekasih Hanez Suraya, Suami Kepada Liyana Manan




Inilah wajah Kekasih Hati merangkap suami yang dirampas dari seorang wanita yang bernama Liyana Manan tu.. Korang tengok tangan duk tang mana tu. Ish3.. Malas la nak cakap apa. Buat entry ni pun dah rasa dosa. 


Rasanya diorang tak perlu kot hidden muka lelaki ni. Btw Hanez, pulangkan balik la laki orang tu. Yang Mr R ni pun entah betul ke tak nak kat kau ni. Kalau dah berbini pun boleh curang. Sat lagi ngan hang pun mesti jadi benda sama. Nanti kau pulak merasa apa yang si isterinya merasa selama 8bulan ni.. 

p/s : Mmg lah kita tak boleh lari dari JODOH dah Allah Swt yg tentukan, atleast kau sebagai perempuan. Hormatlah dgn perempuan, takyahlah nak rasa diri tu hebat je. Tak mustahil kalau sekarang boleh buat kat Isteri yg susah payah dgn dia, nanti kau pulak yg kena.


No comments:

Post a Comment