Friday, January 25, 2013

Freebies Header Terawal + Review Blog


Ehem.. Di sini SD nak buat satu entry. hahak, skema betul cara mula. Camni cer korang comment sikit pasal header bawah ni. SD tengah rajin ni. Hahaha. Ni just for fun. Ni ada Header asal n yg SD buatkan.. Bila dah siap SD akan buat macam kat bawah ni. Kiranya macam review blog la jugak.. Ada lagi yang SD tak masukkan dalam ni.


Haaa.. ni header asal blog Siti Zawiah


Ni header baru CikSitiZawiah tu


Ni header asal Aireyn


Ni header baru Aireyn

Ni header asal Cik Aishah.. Owh ya, ni header dia menang dari 1 contest.. lawa kan..

Ni header baru Cik Aishah


Ni header asal Qin



Ni header baru QYN


Ni header asal Angel



Ni header baru ANGEL



Ni header awek luar negara.. tapi tetap anak malaysia Seneorita Baharin


Ni header baru awek luar negara tu.. Cik Seneorita Baharin

Agak kabur sket sebab SD besarkan.. hehehe.. ni header asal blog Saqynah 



Ni header baru Cik Siti Saqynah



Ni header asal Atiqah Diyana



Ni header Baru Atiqah



Header asal Kak Didiey


header baru Kak Didiey
ini blog tyra Lee punya. blog dia xdapat nak bukak

Ni semua SD yang buatkan. Amacam? okay x? hahaha.. Ye ye, SD tau buruk. Ni saj





No comments:

Post a Comment